Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 29 september 2013

Het gaat goed

Weer even een blogje van mij.. Ik kan niet anders zeggen dan dat het goed gaat. Ik werk, ik ga naar feestjes, eigenlijk gewoon alles wat ik leuk vind. Zolang ik maar op tijd rust neem. Ik denk dat ik nu eindelijk daar een weg in heb gevonden.. Een CF-collega zegt wel eens Ritme, Rust, Regelmaat.. Dat werkt voor mij ook het beste.
Soms zit ik eraan te denken om een ochtend in week meer te gaan werken, maar aan de andere kant vind ik het ook eng.. Nu gaat het goed, maar wie weet is die ochtend extra weer net teveel.. Vind het nogal moeilijk.. Ik ben er nog niet aan uit of ik het ook daadwerkelijk wil gaan doen..

Verder is nog wat.. Ik ga aanstaande zondag 5 km hardlopen in Breda, tijdens de Cingelloop. Ik doe dit samen met mijn tante. Ik ben reuze benieuwd.. Ik ben alweer weken aan het trainen, en het lukt tot nu toe elke keer in een tijd van rond de 33 minuten.. Ik vind het echt spannend... We gaan het zien volgende week..

Liefs xx

2 opmerkingen:

  1. succes met het hardlopen! You can do it girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met rennen, Gaat je vast lukken en 33 minuten is heel erg netjes ook voor gezonde mensen!

    BeantwoordenVerwijderen