Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 25 september 2014

Update..

Er valt de laatste tijd niet veel te melden omdat het eigenlijk allemaal wel goed gaat. Ik werk, sport, breng veel tijd met Marco en vrienden door. Al bijna een half jaar zonder AB.. Dat is de laatste 5 jaar niet meer gebeurd denk. Dus dat is heel mooi. Ik zelf denk dat het komt doordat ik nu heel goed in gewicht zit. Ik kan denk ik net iets meer hebben.
Verder zijn mijn tante en ik hard aan het trainen voor de Singelloop. Volgende week zondag gaan wij de 10 km hardlopen in Breda.. Vind het allemaal heel spannend! 9 km kunnen we, dus die 10 moet ook lukken. Het is dat we geen fijn rondje kunnen vinden wat 10 km is zonder dat we heel de tijd in ons dorp lopen met stoeprand op stoep rand af, dat loopt niet lekker. Dus die laatste km doen we op karakter haha! Ik heb als doel om zonder te wandelen over de streep te komen. De tijd maakt me niet..Maar ik gok dat we er 1 uur en 10 min overdoen.. Geen idee of dat goed is of niet, dat maakt ons niet uit! :)
Verder gaat het allemaal heel goed. 3 november weer op controle. Ik ben heel erg benieuwd!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten