Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 29 juni 2016

Infuusloos

Alweer ruim een week zonder infuus.. Heerlijk die vrijheid!
Mijn longfunctie is niet meer gestegen helaas.. Vfend is nog een laatste optie.. Maja die wil ik niet hebben tijdens de zomer, dus nog even wachten totdat de zon niet meer zo actief en fel is.. 19 september moet ik weer terug, waarschijnlijk beginnen we dan met de Vfend..

Maar nu dacht ik vorige week hup het infuus is eraf, we gaan door waar we gebleven zijn en dat is werken en klussen.. Maar dat viel me even tegen.. Ik werk nu nog even halve dagen en heb ik meer dan genoeg aan.. Ook het sporten heb ik weer opgepakt, maar ook dit valt tegen.. Mijn conditie heeft me flink in de steek gelaten.. Maar daar word nu weer aangewerkt.. En ik moet zeggen het ging gisteren tijdens het werken als iets beter dan afgelopen vrijdag, dus heb er wel vertrouwen in dat het goed komt..
Verder nog even 1.5 maand werken en dan hebben we lekker vakantie.. We willen op vakantie maar de bestemming weten we nog niet zo goed.. Word het kamperen of toch vliegen.. We hebben 3 weken en willen ongeveer 1 week tot 10 dagen weg.. Kamperen is dan wat lastig omdat je zoveel mee moet nemen en zo en dan is 10 dagen een beetje aan de korte kant.. De rest van de vakantie besteden we aan ons huis!
Dus dat word nog even een verassing haha

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten