Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 5 juli 2017

Uitslag apk

Afgelopen maandag zou ik gebeld worden door mijn longarts, hij weet dat ik een hele dag werk dan ik geen telefoon op kan nemen als ik aan het werk ben.
Dus toen ik pauze had en ik zag dat er een prive nr gebeld had wist ik al genoeg.. Het rotte is dat je een prive nr niet kan terug bellen..
Normaal belt mijn longarts s'avonds als ik wel kan opnemen, maar dit keer dus niet.
Ook gisteren zag ik dat er een prive nr gebeld had..
En ook dat ik een mail van de verpleegkundige had.
Op zich waren de uitslagen goed, diëtiste en fysio waren al tevreden. Longfunctie was 1% achteruit, precies 50%.. Dus ik maakte me niet al te druk. Nu stond er in de mail dat ik 3 weken Levo krijg en moet pulmo 2x daags gaan vernevelen omdat mijn longfunctie toch wel wat achteruit was gegaan.. Alleen zul je net zien dat ik dit weekend een festival heb en nu met de Levo niet in de zon mag.. Fijn...Dus ja dan maar weer smeren met factor 50 en hopen dat de zon niet teveel schijnt haha..

Verder moet ik nog even een mail sturen over de CT scan, want daar werd niks over gezegd. Ook staat er geen vervolg afspraak geplant dus daar kan ik weer achteraan!

En verder gaat het gewoon goed..
En ik heb nog leuk nieuws, ik word tante! :) De zus van Marco is zwanger en eind januari verwachten zij hun eerste kindje..

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten