Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 7 november 2011

Ritje EMC

Vandaag mocht ik weer op controle, dit keer was het om de uitslagen van het bloed te bespreken en of ik er al iets van merkte. Een maand geleden begon ik met Vfend. De eerste week had ik heel veel last van bijwerkingen, daarna helemaal niks meer.Mijn bloed zag er goed uit, helemaal normaal. Dus we gaan ermee door. Wat ik wel merk ik dat ik helemaal niet hoest, nauwelijks sputem heb. Ik dacht misschien gaat het dan wel vast zitten ofzo. Maar de longarts heeft geluistert en het klonk helemaal schoon, hij hoorde niks! :)
Aan mijn gewicht is nog niks verandert. Hij zei dit zien we waarschijnlijk pas na 3 maanden. Dus ik moet gewoon doorgaan met wat ik altijd doe. Als nou blijkt dat er na die 3 maanden nog niks bij is gekomen, gaan we waarschijnlijk starten met een aantal nachten per week sondevoeding.. Maar dat zien we tegen die tijd wel.

Verder heb ik aangegeven dat ik vorige week met Tobi was begonnen en 2 dagen erna al flinke jeuk en uitslag kreeg. De vorige keren was dit ook wel, maar toen scheen de zon  ook nog, dus we staken de jeuk en uitslag daarop. Maar vorige week ben ik niet in de zon geweest en begon het ook weer. Nu ben ik overgestapt op Collistin. We mochten naar de afdeling SV om een keer proef te vernevelen om te kijken of ik het er niet benauwd van kreeg. Ik had nergens last van. Nu wordt alles geregeld en ga ik voortaan Collistin vernevelen. Wel moet ik nog langs de allergioloog, om te kijken of het een bijwerking van de Tobi is of dat ik er echt allergisch voor ben.. Die afspraak wordt opgestuurd tegelijk met de afspraak met de longarts. Zoveel mogelijk op 1 dag zodat we niet voor elk ding apart hoeven rijden. Maar of dit gaat lukken... We zullen zien..

LIefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten