Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 3 november 2011

De mensen van tegewoordig...

Ik was gistere gezellig met mams aan het shoppen.. Ik had al heel veel tassen en we moesten nog even bij de schoenenreus naar binnen. Ik wilde van die plastice laarzen (rubbere laarzen) voor carnaval. Die kan je makkelijk omspoelen en trekt al dat bier en zooi niet zo in je schoenen! Heel handig!

Dus ik zet mijn handtas op de grond met daarvoor die andere hoop tassen. Mijn handtas kon je niet zien. Ik die laarzen passen. Ik met mijn kleine voetjes had ik niet veel keus. Ik wilde een maat groter, dan had ik net wat meer keus. Dus ons ma wil naar voren lopen om te vragen om een zooltje om te kijken of ze dan wel paste. Toen zij naar voren liep dacht ik, kijk even op mn telefoon of ik vrienden heb.. Maar mijn tas was weg. In eerste instantie dacht ik, die heeft ma vast gepakt en mee naar voren genomen. Maar ze kwam terug zonder tas en toen dacht ik shit waar is mijn tas met al mn spullen, serieus alles; Rijbewijs, ID, OV, Pinpas, verzekeringspas, Telefoon, autosleutels, huissleutels, Mp4 speler. Echt al mn waardevolle spullen zaten in mn tas. Heel de winkel doorzocht, daar aan het personeel gevraagt; we kregen als antwoord; Er wordt de laatste tijd veel gejat. Daar heb ik veel aan dacht ik.

Wij gelijk naar buiten, tegen over zat de KPN winkel. Gelijk mn dure telefoon geblokeerd, Daarna naar de bank voor mn pinpas te blokeren en hup door naar het politie bureau. Ik zei al tegen ons ma het is goed dat ik niet net in het ziekenhuis heb gelegen want voor mijn gevoel moesten we heel Breda doorlopen, dat was me never nooit gelukt anders haha! Bij het politie bureau aangkomen, heb ik mn verhaal gedaan en kreeg ik als antwoord voor aangifte van diefstal moet een afspraak worden gemaakt.. Ik dacht huh hoezo dat nou weer.. nu kan ik zaterdag ochtend om half 8 pas terecht om aangifte te doen.. Hoe bezopen is dat. Kan ik om kwart over 6 mn bed uit! Ik haat vroeg opstaan.. Bahbah.. Maja we doen het maar,.
Daarna zijn we gaan kijken of de auto er nog wel stond, want ja de autosleutels zaten ook in mn tas.. Gelukkig stond ie er nog en is mn tante zo lief geweest om de reserve sleutel te komen brengen.

Vanochtend de verzekering gebeld en waarschijnlijk krijg ik bijna alles vergoed. Dat is wel mooi! Maja ik zit nu dus zonder iets.. Ik heb gewoon niks meer en ik kan pas nieuwe ID ect aanvragen als ik bewijs heb van aangifte, dus pas volgende week. Ook dan kan ik pas geld opnemen bij de bank.. Dus ik ben nu gewoon geldloos, gelukkig zei mama dat ik tot die tijd wel geld van haar mag lenen. Maja echt handig is het niet. Morgen krijg ik een nieuwe simkaart en heb ik zolang een oude telefoon van mijn vriend tot ik een nieuwe heb. Ook moest ik een nieuwe OV aanvragen, die krijg ik pas over 3 weken.. Tot die tijd moet ik dus betalen als ik naar school ga. Ik ga die kosten dus mooi declareren, want dit is echt een dure grap zo.. Verder laten we een nieuw slot in de auto plaatsen, want zn gerust gevoel vind ik dat niet. Ook moet ik op school een nieuwe schoolpas aanvragen. Het is maar goed dat ik vandaag geen tentamen heb want dan moet je je eigen kunnen legitimeren, maja ik heb niks meer om mn eigen mee te legitimeren!

Het is echt een heel gedoe, en wat hebben die mensen eraan? Helemaal niks. Ja ze hebben 10 euro dat in mn portemonee zat.. En ze kunnen mn telefoon simlock vrij laten maken en een eigen simkaart erin stoppen.. Maar dat is ook echt alles.. Aaaahhrrr wat ben ik kwaad!!
De mensen van tegenwoordig....

Liefs xx

5 opmerkingen:

  1. Dat is echt balen Sanne. Jammer dat je die aangifte niet via internet kan doen.

    Sterkte ermee Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetjee... dat je niet direct aangifte kon doen :o ... en wat een pech!

    ik heb het een jaartje terug ook gehad... alles zat erin... ook mn vernevelaar ect... mijn tas werd 1,5 dag later terug gevonden naast het spoor... enkel mn portomonee ontbrak... de rest was nog in mn tas aanwezig... was zooo maf :S ... zat een fototoestel, mobiel, ipod ect in... dan zou je toch denken dat ze meer dan alleen de portomonee zouden willen hebben maarja... geluk gehad denk ik!

    Hopelijk heb je snel weer je id ect!

    Succes meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat balen zeg!! En idd, die mensen hebben er niks aan en jij moet vanalles en nog wat regelen, pfff wat een gedoe :-(( Hingen zeker geen camera's in de winkel ofzo?
    Sterkte ermee!
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naja zeg wat een brutale apen die je tas zomaar durven te stelen...en wat een gedoe zeg, al dat geregel etc, maar gelukkig krijg je het vergoed; ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das flink balen... En dan op zaterdagochtend zo vroeg je bed uit... om aangifte te doen, konden ze het niet wat later plannen. Hopelijk levert de aangifte wat op, maarja dat is ook maar weer afwachten.
    Liefs claudia

    BeantwoordenVerwijderen