Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 30 oktober 2011

Daar ben ik weer!

Mijn eerste dagje rust sinds 2 weken.. Wat is dit heerlijk, gewoon niks doen en doen waar ik zin in heb.
De afgelopen weken flink moeten leren, tot mn hoofd overvol zat.
1 toets heb ik al gehaald met een 7.1! :D De uitslag van het tentamen heb ik nog niet en van een paar andere toetsen ook nog niet. Dus het is allemaal nog even afwachten! A.s vrijdag moeten we ons project nog presenteren en dan is blok 1 voorbij. Het blok is voorbij gevlogen, super leuke klas. Ik zit hier echt wel op mijn plek!

Verder ben ik wel moe moe en nog eens moe. Maja wat je wil je... Veel te doen voor school en ik wil mijn sociale leven ook bijhouden.. Daar moet ik nog even een balans in vinden.
Maar ik hoest gewoon (bijna) niet.. Of dit nou goed is of niet ik weet het niet.. Ik voel me verder prima en heb energie genoeg.. Als het maar niet vast gaat zitten.

Morgen mag ik de jaarlijkse griepprik gaan halen brrrrr, vreselijk! Maja we doen het maar!

Tot snel!
Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten