Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 7 oktober 2011

Bijna jarig!!

Jaa 9 oktober (zondag) is het zover, dan word ik 21 jaar! Toch een bijzondere leeftijd vind ik! En dat moet natuurlijk ook gevierd worden. De boodschappen ect zijn al in huis. Morgen middag alles klaar zetten en maken en dan kan 's avonds de visite komen. Ik heb er onwijs zin in!
De afgelopen 2 jaar lag ik met mijn verjaardag in het ziekenhuis en mocht ik met weekend verlof. Maja dan ben je 3x niks waard en is een half uur bezoek al teveel. Maar dit jaar ga ik het eens goed vieren hahaha! Al mijn lieve vrienden en familie komen. Ik heb het expres op zaterdagavond geplant zodat ik zondag bij kan komen en maandag weer fris en fruitig in de collegebanken kan zitten!

En nog even over mijn blog van gistere. Ik krijg nu Vfend. Ik was gistere even de naam kwijt hihi. Alleen heb ik sinds gistere al last van bijwerkingen. Kan heel moeilijk tegen fel licht. Gelukkig trekt dit na 2uur weg en is alles normaal. Vanochtend was ik ook al misselijk daardoor. Ik hoop dat mijn lichaam snel went aan die Vfend, want echt fijn is het niet.

Iedereen een fijn weekend!
Tot volgende week!
Liefs xx

1 opmerking:

  1. Vervelend dat je die reacties bij Vfend heb. Ik slik het namelijk ook en heb nergens last van. Niet van het felle licht en misselijkheid. Dus ik hoop voor je dat het wegtrekt inderdaad. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. 21 is echt een fijne leeftijd! Ik mag binnenkort ook 18 kaarsjes uitblazen. Dat vind ik ook erg speciaal. :)

    Liefs Gwen

    BeantwoordenVerwijderen