Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 3 oktober 2011

AB kuurtje

Altijd als je denkt dat ie lekker gaat, gaat het dus niet lekker. Of ja eigenlijk gaat ie wel lekker! Gewoon hoe het de laatste maanden gaat. Gistere ochtend moest ik veel hoesten, meer als normaal. Ik dacht dit komt omdat ik ben weeste stappen en lekker in de rook had gestaan. Maar toen zag ik dat er bloed bij mijn sputem zat en het was best veel.
Ik wist er eigenlijk niet veel raad mee. De vorige keer was tegen mij gezegd, hou het in de gaten en als het erger word aan de bel trekken. Ik dacht ik wacht nog een dagje, het was ook zondag dan is het ook niet heel handig. De rest van de dag was het weg. Maar vanochtend was het weer, toen heb ik toch voor de zekerheid even gemailt met de vraag wat ik hiermee moest doen. Ik moet a.s donderdag toch op controle, maar gewoon even voor de zekerheid laten weten. Toen kreeg ik terug dat ik een kuurtje Ciproxin krijg en het verder even mag aankijken tot donderdag, als de klachten erger worden of dat ik koorts krijg dan moet ik voor donderdag aan de bel trekken. Nou zou de longarts het recept doorsturen, maar dit is nog niet gebeurd. Ik hoop dat dit vandaag nog gedaan word anders kan ik pas morgen avond met de kuur beginnen, niet heel handig!

Maar verder voel ik me prima! Vanavond weer lekker hardlopen, dit gaat echt heel goed.

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten