Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 29 september 2011

Uitslag door Tobi?!

Toen ik in april in het ziekenhuis lag kreeg ik uitslag in mijn nek en dat liep door tot achter mijn oren. Toen zeide de artsen dat het kwam doordat ik in de zon was geweest terwijl ik antibiotica kreeg. Ja klinkt logisch natuurlijk.
Daarna was het een tijdje weg. Ongeveer 1 maand en toen kwam het terug en het is niet meer weg geweest. Nou kwam gistere avond de kapster en die zei dat het ook op mijn hoofdhuid zat. Ik vertelde dat ik heel vaak jeuk op mijn hoofd en nek had. En of dit misschien wel luizen waren. Je weet het niet, dus maar even vragen, maar gelukkig waren het geen luizen maar uitslag.
Toen kwam pa met de vraag of het van de Tobi zou kunnen? Ik spray nu maand op maand af met Tobi en misschien in combinatie met de zon ofzo?
Ik heb al wel een beetje op internet gekeken en het kan wel voorkomen, maar 1 op de 1000 mensen.. En dat moet ik dan net zijn haha!
Volgende week moet ik toch op controle dan laat ik het gelijk maar even zien, want het is echt heel vervelend.
Nu vroeg ik mij af of er meedere mensen uitslag krijgen van Tobi?? En wat jullie daaraan doen?

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten