Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 9 september 2011

Pfff wat een week

Ja zeg dat wel.. Ik ben moe, ik heb het koud en het liefst wil ik slapen.

Ik heb een ontzettende drukke maar leuke week gehad.

Vorig week was het natuurlijk bloemencorso, voor mij het leukste weekend van het jaar. Het was geweldig! Maar door die weinig uurtjes slaap en veel feesten ben ik moe, moe en nog eens moe.

Daarbij kwam nog eens dat ik afgelopen maandag gewoon naar school moest, het was mijn eerste echte schooldag. Gelukkig dat ik het onderdeel communicatie op het MBO al gehad heb, want het ging het ene oor in en het andere oor uit..
Ik zit 4 lange dagen op school.. De woensdag  ben ik vrij, maar dan heb ik zoveel voor school te doen dat ik eigenlijk nog heel de dag met school bezig ben. En 's ochtends er weer vroeg uit, wat ik al een tijdje niet meer gewend ben. De eerste week is alles nieuw, er komt zoveel op je af.. En nu ben ik uitgeput, dus we lassen even een heel rustig weekendje in, hopelijk komt het dan volgende week goed.

Verder zijn mijn ouders op vakantie gegaan gisteren. Dus we moeten nu alles zelf doen, maar dit komt goed, we hebben dat al vaker gedaan. Wel was het nog even spannend of mijn ouders ook echt weg konden. Mijn broertje had weer last van zn buik/darmen.. Mijn ouders hebben het zekere voor het onzekere genomen en zijn toch weg gegaan. Stel dat mijn broertje echt last krijgt en langs moet komen hebben we een lieve tante ingeschakeld die dan paraat staat, zodat mijn ouders toch kunnen genieten van hun vakantie.

En ik heb nog een leuk nieuwtje.. Ik was 3 kilo aangekomen, ik denk dat dit door het hardlopen komt, meer spieren ontwikkeld, die wegen ook mee haha! Nu lezen jullie was.. En dat klopt ook. Door de drukte van afgelopen 2 weken zijn die kilo's er weer evenhard eraf gegaan.. We gaan dus weer hard aan de slag om die erbij te krijgen! Want mijn sleutelbeenderen zijn weer goed zichtbaar en dat vind ik niet mooi!

Dit was het weer!
Fijn weekend allemaal

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten