Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 15 november 2012

Controle EMC

Vandaag was het zo ver! Een ritje EMC. Longfunctie en longarts stonden op de planning.

Ik gebruik nu ruim een maand de Vfend en ik hoopte dat mijn LF omhoog zou gaan. Toen ik gisteren flink verkouden werd waarbij ik ook veel meer moest hoesten sloeg de twijfel toe..

Maar dat was nergens voor nodig. Ik blies 66%, maar liefst 6% omhoog in 5 weken tijd! Super gewoon!!

De arts was ook zeer tevreden en besloten we om over 5 weken nog eens te kijken. Wie weet is ie dan weer omhoog gegaan.

Helaas ging het bloedprikken iets minder. Eigenwijze muts dat ze was! Als ik zeg dat ik daar het beste te prikken ben dan is het zo.. Maar nee zij moest het zo nodig op een andere plek proberen.. Nou het gevolg, flink zoeken en als resultaat een mega blauwe plek! Thanks.. De volgende keer luister je gewoon na mij! ;) Hahaha

Dit was het voor deze keer!
Ohja met mijn bult die 2 weken geleden is weggehaald is alles goed hoor! Geen last meer van en nog een klein litteken wat steeds verder weg trekt! :)

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten