Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 29 november 2012

Het gaat goed!

Ik heb eigenlijk niet zoveel te zeggen, het gaat goed. Ik doe lekker mijn ding. 3 dagen in de week werken. Vandaag mijn eerste loon gehad van de afgelopen maand, dat is toch lekker dan haha! :)

Verder help ik thuis mijn moeder met het huishouden en de boodschappen. Ik was dinsdag nogal verkouden, maar dat is al een stuk minder. Het gaat gewoon lekker! Dat mag ook wel eens gezegd worden! :)

Mijn broertje moest vandaag bij de longarts zijn en ik zag al op facebook dat bij hem ook alles goed is. Beter kunnen we het niet hebben.
Over 3 weken ben ik weer aan de beurt, in die tussentijd nog gezellig met mijn moeder een dag shoppen in Belgie en we gaan nog een weekendje weg. Sinterklaas slaan we over dit jaar. We hebben wel loodjes getrokken, als we dat weekendje weg zijn, maken we er gewoon een gezellige avond van.

Tot de volgende blog!
Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten