Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 10 januari 2013

Tijd voor een blog..

Vandaag nam ik de laatste Cipro in, 3 weken zitten er weer op. Het is heel snel gegaan en ben m'n zeehonden hoestje kwijt, maar kan nu niet zeggen dat ik ook minder hoest. Ik blijf maar piepen, dit zou de Vfend moeten verhelpen, maar ik heb het gevoel dat ie niet werkt of niet goed genoeg. Verder ben ik niet benauwd en heb ik geen koorts. Alleen heel moe, maja dat wordt je ook wel als je heel de dag zowat hoest. Gelukkig is het 's nachts niet en kan ik gewoon goed slapen. We wachten het allemaal maar even af. Deze maand ook weer begonnen met Collistine, wie weet helpt dat nog een beetje, al heb ik er een hard hoofd in, want ik heb altijd het gevoel dat die niet veel doet, maja we zien het allemaal wel.

En na weken hard leren, tussendoor werken had ik vandaag eindelijk m'n herkansing! Ik heb er een goed gevoel over!!! Als ik em haal dan heb ik mijn P binnen! Oh wat zal ik dan blij zijn! Wanneer ik mijn Punt terug krijg weet ik niet, een deze weken, dus het is nog even spannend ;)

Verder laat ik het hier even bij, jullie horen wel als ik mijn punt terug heb!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten