Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 2 januari 2013

Oud en Nieuw

Afgelopen maandag moest ik gewoon werken van 8.00-18.00u. Ik had gevraagd of ik iets eerder weg kon, om een uur of 4. Zodat ik even op mijn gemak alles kon doen zonder te hoeven haasten. Maar dat kon niet, en ik dacht ja dan niet... Toen ik 's avonds gegeten had heb ik nog even een uurtje op bed gelegen om vervolgens naar vriendjelief te gaan.
'S avonds hebben we met de vriendengroep lekker wat gedronken en gekletst. Ook werd de karaoke set tevoorschijn gehaald. Dat was nog best lachen haha.

En toen was het 12 uur. Nadat we iedereen gelukkig Nieuwjaar hadden gewenst gingen we buiten naar het vuurwerk kijken. Gelukkig stonden we een balkon en werden we niet nat.
Daarna zijn we naar het cafe gegaan. Het was heel gezellig en ineens was het 6.00u.. Oeps ik was al bijna 24uur op. Op dat moment voelde ik me goed, wel wat moe, maja dat is ook normaal.

Ik mocht eigenlijk maar 2 glazen alcohol omdat de Vfend in combi met de Cipro schade aan mijn lever kan geven. Hier heb ik me niet aangehouden, ik heb verder geen vergrote lever of last ervan. Bij de internist kom ik alleen voor de sociale controle en dat is het. Dus ik dacht dit zal wel meevallen.

Halverwege de middag werden Marco en ik wakker voelde ik het al. Te moe om iets te doen, hoesten nog erger dan normaal, het zal de rook van de cafe's wel geweest zijn, want nu is het weer "normaal". Gelukkig was ik bij Marco en ben ik dankzij hem de dag doorgekomen. Ontbijtje gemaakt, bad vol laten lopen, wat is het toch een lieve schat! :) Tegen de avond zijn we naar ons thuis gegaan en hebben hier gegeten..

Vandaag ben ik al een stuk minder moe, maar ik voel het nog wel. Maja komt wel goed! Ik heb ervan genoten en dit pakt niemand meer van mij af!

Mijn voornemens voor 2013..Tjah dat vind ik best lastig om te zeggen, Mijn Propedeuse halen en dan maar eens kijken wat ik wil, want dat weet ik nog steeds niet... En verder gewoon genieten en we zien het wel...

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten