Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zaterdag 29 december 2012

Alvast een terugblik jaar 2012

Ik schrijf nu alvast een terugblik omdat ik voor de rest geen tijd meer heb.. ;)

Pfoeh wat een jaar.. Leuke en mindere leuke dingen meegemaakt.
Hier even alles op een rijtje.

Begin van 2012 was ik flink aan het helpen aan de carnavalswagen, daarnaast heel druk met de studie. Eindelijk was het carnaval  en heb ik flink gefeest. Daarna ging het mis. Ritje naar de SEH was nodig, gelukkig naar huis gestuurd met Cipro en moest ik rust houden. Een maand erna, begin april, ging het weer niet lekker. Werd gedreigd met een opname, maar gelukkig deed de Cipro zijn werk ik mocht ik thuis blijven..
Toen was het Mei en zat ik even doorheen, mijn gewicht, het drama wat al jaren een rol speelt. Eindelijk gingen we het aanpakken en begon ik met sondevoeding. 8 kilo aangekomen en het ging weer goed. Ik ging net over naar jaar 2.

Geweldige vakantie gehad met Marco. Toen kwam Corso er weer aan. Wat meegeholpen, niet zo fanatiek als andere jaren want ik wilde niet weer na Corso opgenomen worden. Dit ging goed en we haalde een mooie 5e plaatst. Iets waar ik nog steeds trots op ben!

Toen begon school weer en ik zag er al meteen weer tegen op. Mijn longen hadden er geen zin in, kon maar amper een schooldag volhouden. Hoop overleg gehad en besloten om te stoppen met de studie. Verschrikkelijk.. Tot op de dag van vandaag heb ik het er moeilijk mee. Begin 2013 wil ik mijn P nog halen. Zodat ik niet het gevoel heb gehad dat ik voor niks naar school ben geweest.

In het najaar 3x een weekendje weg geweest! Echt super en ook nog eens goed mijn verjaardag gevierd!
Nu zit ik dan weer wel aan de Cipro en aan de Vfend en vernevel met Collistine maar het gaat goed!

En ik heb dit jaar niet in het ziekenhuis gelegen voor een kuur! Het is sowieso al bijna 2 jaar geleden dat ik ben opgenomen geweest! Het gaat wel goed! Mijn longfunctie lekker stabiel. Werk 24uur in de week bij de AH. In het weekend doe ik leuke dingen met vrienden.

Er zijn vast dingen die ik vergeten ben op te noemen, maar dit zijn wel de belangrijkste momenten geweest!

Alvast een fijne jaarwisseling!!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten