Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 30 december 2013

Een jaar met up's en down's

Het jaar 2013 is bijna voorbij dus tijd voor een overzicht..

Up's;
- Eerste auto gekocht
- Carnaval
- Propedeuse gehaald
- Alle feestjes kunnen meemaken
- Lekker wat dagjes weg geweest met Marco
- Vriendjelief afgestudeerd
- Mooie 5e plaats behaald met BloemenCorso
- 5 Km hard gelopen tijdens Singelloop in Breda
- Mijn verjaardag
- 11/11 gevierd
- Kerst
- Proef samen wonen met Marco :)
- Bouwen aan de Carnavalswagen

Down's;
- 4 AB kuurtjes
- Overlijden oma van Marco
- Opname
- Longbloeding
- Embolisatie

Gelukkig veel meer up's dan down's :)
Qua longen was dit niet echt een heel fijn jaar, maar het kan altijd erger, zo denk ik maar.
In 2014 hoop ik in ieder geval stabiel te blijven.
Verder hoop ik samen te gaan wonen met Marco. Samen een huisje lijkt me heerlijk :)
Ook willen Marco en ik dit jaar weer op vakantie, afgelopen jaar lukte het niet omdat Marco midden in z'n afstuderen zat, maar in 2014 komt dit goed :)
En verder gewoon weer (alle) feestje bijwonen en genieten van alles!!

Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar :)

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten