Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zaterdag 8 februari 2014

Kuurtje Cipro

En we zijn weer begonnen met een kuur Cipro, mijn longen doen al weken niet wat ik wil. Eigenlijk na de vorige kuur begonnen ze al snel weer eigenwijs te doen. Na lang uitstellen, toch maar een kuurtje begonnen. Het is niet dat ik me nu zo rot voel. Ik hoest alleen veel en ben sneller moe, maar ik ben niet benauwd en heb ook geen koorts, iets wat ik normaal wel heb.
Maar aangezien dat het over 3 weken carnaval is en dat het daarna meestal op een dikke infectie uitdraait, is me al een paar keer overkomen. Dus wil ik het voor zijn. Over 2,5 week moet ik op controle, stond al gepland. Dus hopelijk is mijn longfunctie stabiel en kan ik de Carnaval doorkomen zonder AB en dus gewoon alcohol drinken, want Carnaval zonder alcohol is voor mij geen Carnaval haha.

Verder doe ik gewoon lekker mijn ding; Werken, sporten, Carnavalswagen bouwen en ondertussen gelijk m'n vrienden zien. Quality time met vriendjelief is ook heel belangrijk, dat schiet er nu wel eens bij in omdat we het zo druk hebben om die wagen op tijd af te krijgen. Daarom waren we afgelopen woensdag lekker met z'n tweetjes uiteten geweest, gewoon omdat het kan.. En wat hou ik toch van die lieve schat! Dinsdag met Carnaval hebben we alweer 2,5 jaar, wat gaat de tijd snel!

Als er nieuws is dan horen jullie het weer! ;)

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten