Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 13 juli 2014

Vakantie voorpret

Marco en ik moeten nog allebei 4 weken werken en dan hebben we samen 3 weken vakantie! :)
Vorige week zijn we naar een camping winkel in Schijndel geweest en hebben daar onze tent en luchtbed gekocht.
Vandaag hebben we hem proef opgezet om te kijken of het lukte. Het is een makkelijk tentje en stond dus ook heel snel op! Wel met dank aan mijn handige vriendje, ik zelf ben niet heel handig, maar Marco ziet gelijk hoe het moet. Dus het opzetten was geen probleem.

Ook hebben we gelijk gekeken waar we naar toe willen gaan. We waren aan het twijfelen tussen Spanje en Kroatië. Maar toen we er achter kwamen dat Kroatië over het algemeen kiezel stranden hebben was onze keus snel gemaakt en wordt het Spanje! We gaan naar L'estartit.

Hier nog wat foto's van ons tentje! :) En ons best wel (aso) hoog (maar liefst 56 cm) luchtbed. Wij liggen in ieder geval niet op de grond haha!







Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten