Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 4 augustus 2014

Uitslagen APK

Vandaag belde mijn longarts met de uitslagen van mijn APK keuring. Om  het gewoon kort te houden. Alles was goed! Bloed, nieren, lever, longfoto, audiogram, vitamines zijn netjes. Diëtiste was tevreden, maar dit wist ik al. Wel jammer dat ze mijn laatste gewicht er niet in had gezet. Dus mijn longarts kon niet zien hoeveel ik woog, maar dat heb ik hem zelf even verteld en hij was kei enthousiast. Fysio was ook tevreden en ik had 605 meter gelopen in 6 min. Dit vond hij heel veel hihi. Verder waren de bekende beestjes weer gekweekt. Ja die vinden het nou eenmaal lekker in mijn longen, dus mijn longarts denkt ook niet dat die nog weggaan. Een heel klein puntje is wel dat de Cipro steeds minder het gewenste resultaat geeft dus dat als ik AB nodig heb, vaker een infuus nodig is. Maar daar kan ik me nu nog niet druk om maken. Dat zien we dan wel.
En verder wenste hij mij een hele fijne vakantie!
Want ja dit weekend gaan Marco en ik 2.5 week naar Spanje!! Woehoee zin in!! Zijn nu druk bezig met de voorbereidingen. Van de week al hier en daar wat spullen bij elkaar pakken en dan zaterdag alles inpakken.. 10 keer alles checken of we niks vergeten dan vertrekken we zondag morgen om 4.00 uur, dus eigenlijk nacht richting Spanje!!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten