Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 4 december 2014

December

Het is alweer december.. nog een paar weken en het is 2015... Wat vliegt een jaar voorbij..
Met mij gaat het allemaal goed. Na een paar heftige en emotionele weken op het werk, gaat het nu wel weer. Mijn hoestje is van zelf weggegaan. De koorts is niet meer terug gekomen.. En ik doe lekker mijn ding..
Afgelopen weekend met schoonfamilie een weekendje weg geweest. Het was een heel leuk weekend. Wat gewandeld aan zee, spelletjes gespeeld, we hebben gegourmet en gewoon wat tv gekeken..
En ik ben vandaag 8 maanden AB loos joepie! :)

Ik heb niet veel te vertellen. Het gaat allemaal goed..

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten