Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 7 januari 2015

9 maanden

9 maanden antibiotica loos
9 maanden niet benauwd zijn
9 maanden alles kunnen doen wat ik wil
9 maanden geen 1 dag "ziek" geweest
9 maanden gewoon gewerkt
9 maanden geen 1 feestje hoeven missen
9 maanden niet afgevallen, zelfs aangekomen
9 maanden mezelf goed voelen

En even heel iets anders.. Lieve Suus heeft eindelijk, na heel lang in het ziekenhuis liggen wachten haar oproep gehad voor 2 nieuwe longen.. Hopelijk krijgt ze groen licht en gaat de operatie door!! Ik duim voor je meid!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten