Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 26 september 2010

Last week

Afgelopen week is er veel gebeurd. Om te beginnen kreeg ik maandag een mail vanuit het ziekenhuis dat ik moest beginnen met een antibioticakuur Augmentin..Ik had gemailt omdat ik me niet fit voelde. Daar ben ik braaf mee begonnen.. De rest van de week stage gelopen en 2 avonden gewerkt.
Gistere had ik familie dag. We gingen een dagje naar Den Bosch. We zijn met een rondvaartboot de Diessen gevaren, dat was heel leuk en interessant. Daarna hebben we een stadswandeling gemaakt. En savonds hebben we lekkere Tapas gegeten en was de dag voorbij!
Ik was echt heel moe. Ik had gezegt dat ik wel terug zou rijden, maar halverwege de dag heb ik mijn mama maar lief aangekeken of ze het erg zou vinden dat zij terug zou rijden.. natuurlijk vond ze het niet erg. Ze had al in de gaten dat het mij teveel zou worden als ik ook nog eens een uur naar huis moest rijden.

Maar even om terug te komen naar begin afgelopen week. Ik moest laten weten als de kuur niet aan zou slaan. Ik heb net een mailtje terug gestuurd. Het helpt gewoon niet! Krijg maar amper lucht als ik de trap op moet, laat staan als een hoestbui krijg.. Ik heb dit normaal nooit. Vond het best even eng toen ik geen lucht mee kreeg.. Ik zag ook aan mijn vader dat hij niet wist wat hij moest doen en zat me maar beetje angstig aan te kijken. En verder zit ik het liefst in de bank om zo min mogenlijk te doen..
Ik hoop dat ze een oplossing hebben en het liefst zonder opname. Ik ben over een kleine 2 weken jarig en zit er niet op te wachten om mijn verjaardag tussen 3 witten muren en een raam te vieren! We wachten nog maar even af!
Ik hou jullie op de hoogte als ik iets weet!
Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten