Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 27 september 2010

Tesssttt

Nu ben ik uren bezig geweest zodat mijn blog op de cf site terecht komt.. Dit is even een test om te zien of het ook daadwerkelijk gelukt is!
Ik ben benieuwd!!

3 opmerkingen:

  1. Nou ik heb je blog gezien en gelezen.
    Leuk dat je ook gezellig op het CF Cafe zit.
    Veel plezier
    Groetjes,
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sanne,

    Dat hebben we toch samen even gedaan he!
    Gelukkig doet hij het, en hoeven we niet verder te zoeken hoe het moet;)

    De Teller doen we morgen samen even, want ik zie dat het nog niet gelukt is;)

    Dikke knuffel, en tot morgen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Veronica: Het was even een gedoe, maar het is gelukt! :)
    Dankjewel! Zal vast goedkomen!

    @ Gup: Dat hebben we zeker goed gedaan! :)
    En kijk eens, die teller is me ook gelukt! ;) Uiteindelijk komt het goed!
    Ps; Kheb nog geen oproep gehad.. Dus het blijft wachten..

    BeantwoordenVerwijderen