Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 29 september 2010

Vrijdag Opname

Gistere avond voelde ik me totaal niet lekker.. Kon niet meer fatsoenlijk zitten van de pijn. Ik besloot met mama een rondje te gaan lopen, misschien dat de pijn minder werd. Het lopen ging opzich nog best goed. Toen ik weer thuis was, was ik wel ontzettend moe. Ik besloot maar te gaan douchen en mn bedje in te kruipen. Een redelijk goede nacht gemaakt, toen ik wakker werd, merkte ik dat ik toch nog erger benauwd was geworden.
Ik heb toen maar gelijk een mail gestuurd, dat ik zo liever niet het weekend in wil gaan.

Hoe eigenwijs ik ook ben, ben ik toch naar stage geweest.. Het ging best goed.. Nu voel ik wel dat ik al mijn energie daarin gestoken heb.
Ondertussen had mijn moeder telefoon gehad dat ik vrijdag om 14.00u binnen moet zijn. Ben in ieder geval blij dat het voor het weekend is.
Als het nou echt niet meer te doen is, kan ik altijd nog naar de spoedeisende hulp komen. Maar dat hoeft denk ik niet. Vandaag is het in ieder geval niet erger geworden.

Ik geniet nog maar even van die 2 dagen thuis!
Ik ben wel benieuwd hoe het allemaal zal gaan in het "volwassen" ziekenhuis..Vind het toch best spannend en zie er stiekem toch ook best tegenop! Vooral tegen het prikken van het infuus.. Vorig jaar prikte de arts dwars door mijn aders heen en spoot het bloed letterlijk tegen zijn jas.. En ook heel mijn aders gingen irriteren en dat deed echt verschrikkelijk veel pijn.. Maar het is even afwachten!

Liefs xx

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,

    Je word opgenomen in het EMC toch? Balen joh! Maar ik vind dat ze hier best goed infuzen prikken dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! Sterkte en geniet nog even van het thuis zijn!
    groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daphne,

    Ik wordt inderdaad opgenomen in het EMC! ;) Kga misschien wel vragen of ik overgeplaatst kan worden naar Breda.. Dat scheelt toch 3kwartier rijden! :) Maar tis even afwachten!

    Dankjewel! Komt goed! :)
    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen