Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 17 juli 2011

Even geleden...

Het is weer even geleden dat ik een blogje geschreven heb.
Ik heb ook niet zoveel te vertellen.. Het gaat gewoon goed! Lekker zn gangetje.
Ik werk nog steeds 20 uur in de week. Ik ga 2x per week naar fysio en 1x ga ik zelf fitnessen.

Wel ben ik iets meer gaan hoesten. Ik ben deze maand weer bezig met Tobi sprayen. Ik denk dat het daar mee te maken heeft. Maar verder heb ik energie genoeg. Ik voel me gewoon goed. Doe leuke dingen en geniet van alles en nog wat.
Ook met mijn broertje gaat het weer goed. Hij is nu op vakantie met vrienden naar Spanje. Dus lekker een weekje alleen met mn ouders thuis.

En eigenlijk wil ik het niet zeggen, want dan zul je zien dat het fout gaat, maar ik heb al 3 maanden geen AB kuur meer gehad!! Dit is al jaren niet meer gebeurd hihi..

Liefs xx

2 opmerkingen:

  1. wel top dat je al 3mnd ab vrij bent!! Hopelijk lukt het om dat nog ff zo houden!!!

    Wel balen dat je meer hoest... hopelijk is het inderdaad van de Tobi...

    Gr Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh das ook leuk nieuws voor een blog; dat het gewoon lekker met je gaat! Super!! Hopelijk gaat het hoesten snel voorbij!

    groetjes
    Esther (mama van Ruben)
    ps even via anoniem, kom niet binnen bij google acount.

    BeantwoordenVerwijderen