Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 29 juli 2011

Ritje EMC

Vandaag was het weer zover.
Even op en neer naar R'dam. Net of het niks en we niks beters te doen hebben haha!

Dit keer voor de internist. Ik ging er al heen met het gevoel dat het binnen en buiten zou worden. En dat was het ook. In totaal 7 min binnen geweest..

Ik ga kort en krachtig vertellen, zo zei de arts het ook tegen mij.
Alles is goed. Vitamines perfect. De botscan zag er goed uit. Mijn lever doet het goed.
Hij was gewoon zeer tevreden. Wel begon hij nog over mijn gewicht en toen dacht ik; Zucht niet weer, daar heb ik nu helemaal geen zin in. Maar hij zei; Daar wordt aangewerkt, dus daar gaan we verder niet op in.

Handje gegeven en nog even een nieuwe afspraak gemaakt voor over een jaar. En hup weer naar huis!
De ochtend was intussen al voorbij haha!

Iedereen een fijn weekend!
Liefs xx

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat alles goed is :-)
    Jij ook een goed weekend,
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed nieuws!

    Nu ik nog hup er uit, haha!

    Jij ook een fijn weekeind al is het alweer (nou ja, alweer?) bijna weer voorbij!

    XXX Ilse

    BeantwoordenVerwijderen