Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

dinsdag 3 januari 2012

Oud en nieuw

Dit jaar was oud en nieuw weer een geslaagd feestje.
Téveel drankjes op.. Dit was lang geleden, maja moet af en toe kunnen haha!
Om half 7 lagen we uiteindelijk in bed.. Dat dit veel te laat was voor mij dat wist ik al gelijk, maar ik had totaal geen besef van tijd haha!
Toen ik wakker werd wist ik het al, dit wordt 3 keer niks vandaag. Toch maar langs de oma's en opa van Marco geweest, langs mijn tante en oom geweest en s'avonds bij ons thuis gegeten. Dat zijn van die verplichte dingen..Elke jaar komen die terug.

Afgelopen maandag heb ik er maar een slaapdag van gemaakt, want ik had wat in te halen..

En vanaf nu keihard aan het leren voor mn tentamens.. Dus als er even (2 a 3 weken) geen blog van mij komt, moeten jullie maar denken, die zit met der neus in de boeken haha!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten