Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 30 december 2011

Het jaar 2011..

Het jaar 2011 begon ik in het cafe! En daar zal ik 2011 ook mee eindigen haha.
Maar tussen door zijn er heel veel leuke en een paar minder leuke dingen gebeurd..

Het jaar begon voor mij niet fantastisch.. De ene kuur naar de andere.. Maar ik wilde zo graag afstuderen in Februari, en dat kon alleen maar als ik niet opgenomen werd, anders liep ik studie vertraging op.. Dus ik zette alles op alles om in Februari mijn MBO4 diploma te ondertekenen!



Daarna ging ik werken bij de Albert Heijn, omdat mijn HBO studie pas in September startte.
Tussendoor was er nog carnaval en omdat ik daar ook fanatiek aan heb geholpen, liep (lees: Zit) ik mee tijdens de optocht!

Daarna ging ik verder met werken 30 uur in de week.. Dit ging snel niet goed, werd verkouden, moe, benauwd..
Toen kwam de actie van Djuna. 1 mijl lopen op de boulevard van Scheveningen. Eigenlijk lukte dit niet, maar koste was het kost, ik zou mee doen. Tegen het advies van mijn arts in. Die wilde mijn voor dat weekend opnemen. Maar eigenwijs dat ik ben, ik MOEST gewoon meelopen. En ik heb het gered, hoe dat maakt niet uit. Maar ik deed het toch!
De dag erna kwam ik in het ziekenhuis terecht met een longfuctie van 56%...
Dit was eind maart.. Ik lag daar 3 weken.
Daarna ging het beter dan ooit. Ik ging weer werken. Wel een dag minder in de week. Dit was prima vol te houden.

Op vakantie ben ik dit jaar niet gegaan, maar heb lekker gewerkt.
En toen kwam de bloemencorso eraan. Iets waar ik het hele jaar na uit kijk. Maar dit jaar was toch wel heel bijzonder. Ik kreeg met corso een relatie met Marco! :) De mooiste dag van het jaar.
En ik ben nog steeds gelukkig met hem. Bijna 4 maandjes al, maar het lijkt veel langer!

En ook begon ik met mijn nieuwe studie SPH (Sociaal-Pedagogische-Hulpverlening). Tot nu toe bevalt deze heel goed! Het is veel, en je moet het goed bijhouden, anders kom je echt in de knoei. De eerste tentamens ben ik goed doorgekomen, met maar 1 herkansing. Net een 5.3 gehaald, beetje jammer! Maar ik weet zeker dat dit goed komt! ;)

Toen kwam mijn verjaardag eraan. De afgelopen 2 jaar moest ik deze vieren in het ziekenhuis, maar dit jaar niet. En omdat ik 21 werd moest dit wel goed gevierd worden! Al mijn vrienden en familie in 1x uitgenodigd. Het was gezelllig! Dat ik de volgende dag te moe was om ook maar iets te doen, maakte me niet uit!

In December is mijn LF met 5% omhoog gegaan dankzij de Vfend.. En ook mede door het hardlopen wat ik nu z'n half jaar doe. Ik heb nu een LF van 70%
Mijn gewicht is niet fantastich, maar dat komt in 2012 gewoon goed! Ik heb er vertrouwen in!

Met oudjaar zijn we met de hele vrienden club bij elkaar. Eerst bij iemand thuis en dan lekker het café in. Zo sluit ik ook dit jaar weer af!

Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling!

Liefs xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten