Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 22 juni 2012

Zomaar...

Gewoon zomaar even een berichtje..

Het gaat goed met mij! Hoest sinds een week wel wat meer.. Maar het is stabiel, dus kijk ik het nog even aan. Wordt het erger of word ik benauwd dan gaan we even een mailtje sturen naar het ziekenhuis..

Verder zijn mijn toetsen bijna achter de rug en ik moet zeggen het valt niet tegen. Dit blok bijna alles gehaald. 1 herkansing maar, die heb ik dinsdag. Ook heb ik afgelopen woensdag een herkansing gehad. Als ik die heb gehaald + die van komende dinsdag dan ben ik over naar jaar 2! Het is dus nog even afwachten en blijft het spannend..
Ik heb de afgelopen maand alleen maar met school bezig geweest en ben ik nu dus moe moe en nog eens moe.. Zou goed hele dagen kunnen slapen, maar helaas dat gaat niet. Ik ben blij als het vakantie is en weer even kan bijtanken.. Het afgelopen jaar is meegevallen.. Ik wist dat het zwaar ging worden en dat ik extra goed naar mijn lichaam moest luisteren.. Maar ik heb dit jaar toch mooi afgesloten zonder ziekenhuis opnamens.. Zat er 2 keer wel dicht tegen aan, maar met een extra hoge dosering AB via tablette kon ik thuis blijven! :)

Nog even hard leren voor komende dinsdag en hopelijk over naar jaar 2!

Alvast een fijn weekend iedereen!
Liefs xx

1 opmerking:

  1. Hee meis! Super hoe je het doet met school etc. Maken ze bij jou geen uitzondering als je een vak niet haalt ofzo? Bij mij op de uni geldt voor mij het bindend studie advies (42 van de 60 punten halen) ook niet als het mij niet lukt. Bij ons kun je in het 2e jaar ook nog vakken van het 1e jaar herkansen. Zou je een hoop stress schelen denk ik!
    Top dat je al zo lang uit het ziekenhuis ben :)

    xx Gwen

    BeantwoordenVerwijderen