Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 4 juni 2012

5 KM

Afgelopen zaterdag was het dan zover! :)

'S middags mijn startnummer opgehaald. Ik had nummer 698. Om 20.15 stonden we aan de start. Toen het startsein gegeven werd spurten iedereen weg. Ik vond altijd dat ik redelijk snel liep, maar toen ik al bijna gelijk achteraan eindigde na de eerste 20 meter dacht ik wow die gaan snel. Maar hierdoor heb ik me niet uit het veld laten slaan en ben ik netjes op mijn eigen tempo verder gegaan. Wij starten met zijn 4e. Mijn moeder, 2 tantes en ik. Al gauw kon mijn moeder niet meer bijhouden.
Wij zijn met z'n 3e verder gegaan. Tot de laatste paar 100 meter, toen had ik nog wat energie over en sprintte in naar de eindstreep. Ik kwam van ons 4e als eerste over de finisch haha goed he :)
En had ik een mooi persoonlijk record van 31:08 op de 5 km.. :)

Vanavond gaan we gelijk weer.. Volgend jaar wil ik mijn tijd verbeteren hihi..

Liefs xx

4 opmerkingen: