Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

donderdag 28 juni 2012

HAPPY!!!

Waaa lieve mensen!!

Ik heb mijn eerste jaar als SPH 'er overleefd!! Ik ben over naar jaar 2!!! Het was me toch spannend! En heb de laatste weken alles gegeven wat ik had! En tis gelukt! Maandag nog een advies gesprekje en dan ben ik officieel over en heb ik vakantie! :)
Maar doordat ik zo druk met school bezig was heb ik mijn gezondheid even aan de kant geschoven.. Niet gesport en maar half verneveld.. Het kwam gewoon niet goed uit.. Gelukkig is het goed afgelopen en ga ik nu weer netjes sporten en goed vernevelen! Want over een krappe maand ga ik op vakantie met mijn lieffie! We gaan kamperen, weten nog niet waar.. Maar hij heeft begin volgende week zijn laatste toetsen en dan gaan wij boeken! Ik heb er zo onwijs veel zin in! Lekker weg met zn tweetjes! :)

Ohja aanstaande dinsdag nog even langs de dietiste! Laat die weegschaal maar komen, ik ben er klaar voor haha!!

Liefs xx

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi dat je door het eerste jaar heen bent. Uit ervaring weet ik dat er veel mensen tijdens het eerste jaar afhaken van de opleiding 'Social work' omdat het best pittig is.
    Vind het een hele mooie opleiding waar je heel veel van leert.
    Geniet van de zomer en zorg goed voor je zelf.
    Dus ook sporten en medicatie is ook een serieuze aangelegenheid.

    Groetjes,
    Veronica
    (MWD-er)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super meid!!!
    Op naar jaar 2.

    Succes bij de dietiste ! ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat onwijs knap dat het je gelukt is!
    Nu lekker genieten van een zeer welverdiende vakantie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap hoor! en nu lekker genieten van de vakantie

    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen