Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

dinsdag 3 juli 2012

Dietiste!

Dit keer ging ik zonder tegenzin richting het EMC.. Normaal als ik naar de dietiste moest ging ik met lood in mijn schoenen naar haar toe om aan te horen dat ik toch echt aan moest komen.. Maar dit keer niet..

Dit keer was alles anders..

Ik kwam met een lach binnen en ging weg met een lach..

53.0 kilo.. Hier kon ik een paar maanden geleden alleen van dromen.. Maar nu stond het er écht! Mijn gewicht van 3 jaar geleden is terug! :)

6 kilo aangekomen in net geen 3 maanden.. Nog 2 kilo te gaan.. Dan heb ik mijn streefgewicht bereikt..

Verder viel er niet veel te bespreken.. Het gaat goed.. Als ik de 55 heb bereikt, mag ik gaan experimenteren met hoeveel nachten ik het blijf doen om het stabiel te houden..

Als ik over 2,5 week op vakantie ga mag ik de sondevoeding thuis laten! :D Wel moet ik nu de komende 2,5 week elke nacht gebruiken om zo wat extra te hebben als ik op vakantie ga. Nou prima! Komt voor elkaar haha!

Zo erg is mijn dietiste nog niet hihi!
Volgend jaar met het grootonderzoek zien we elkaar weer.. YES!!

Liefs xx

3 opmerkingen:

  1. Woow dat doe je goed!!
    Lekker dat je op vakantie ook vakantie hebt van de sondevoeding.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wooow heerlijk zeg! Fijn dat alle moeite niet voor niks is
    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen