Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 6 juli 2012

AB kuurtje

Tjah dit had ik niet verwacht..

Gistere avond ineens een klodder bloed opgehoest en vanmorgen nog helder rode sliertjes bloed in mijn sputem..
Eerst dacht ik, ik wacht wel even af maja over 2 weken ga ik op vakantie...

Dus toch maar een mailtje de deur uit gedaan.. Binnen een uur reactie! :)
Ik moet gaan starten met 3 weken Cipro. Als de bloedingen terug komen mag ik een enkeltje nemen naar de SEH.. Mooi niet dus! Want ik ga van het weekend de vakantie boeken en de komende weken de vakantie verder voorbereiden, dus ik heb geen tijd haha!

Maar nu mag ik niet met de Cipro in de zon.. Beetje moeilijk in Zuid-Frankrijk.. Dus we nemen factor 50 mee en smeren maar.. Met koninginnedag had ik ook Cipro en dacht oh dat valt wel mee totdat ik na een uur al zo rood als een kreeft was, dus het is echt geen onzin hihi.
Achja we komen die 3 weken wel weer door! Als het bloeden maar stopt, want ik heb geen tijd om in een ziekenhuis bedje te liggen! ;)

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten