Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 11 juli 2012

Albert Heijn dialoogjes

Ja het is vakantie en ik gebruik die om bij te kunnen tanken. Met andere woorden niet veel doen :) Ik ga niet extra werken bij de Albert Heijn. Dit jaar gewoon geen zin in. De klanten die tijdens de vakantie periode komen zijn ook helemaal niet leuk. Brutale mensen van de camping die boodschappen komen doen en niet eens goededag kunnen zeggen maar gelijk snauwen dat ze geen bonuskaart bij hebben en dat ik de mijne maar moet pakken.. Daar pas ik voor.
Vorige week kwam er een klant en die zei terwijl ze haar boodschappen nog achteraan op de band aan het leggen was:
- "Ey kende gij uw bonuskaart gebruiken want ik ben de mijne vergeten" Waarop ik antwoorden:
Ik zei:  " Goede middag mevrouw!!!, maar natuurlijk, dan pak ik de bonus kaart van hier"
En toen mevrouw weg ging en ik even vergeten was dat we nog wat voetbal plaatjes over hadden (tjah iedereen vergeet wel eens iets) riep ze dit:
- "Zie ik eruit of dat ik geen voetbalplaatjes wil?!"
Ik zei: " Oh sorry mevrouw, we hebben er nog een paar. Fijne dag verder..
Mevrouw zei niet eens meer goede dag en liep zo in de camping outfit de winkel uit..

En afgelopen weekend weer.. Meneer was met zijn 2 dochters boodschappen doen. De man schatte ik rond de 60 en zijn dochters rond de 30/ 35 jaar..

Meneer: " Als ik mijn bonuskaart geef voor 2 klanten heb ik een date met de cassière"...
Ik zei: " ha ha ( Ik werd nogal rood)
Meneer: "hahahaha leuk ben ik he, hebben wij een leuke avond vanavond"
Ik zei: Lees: Helemaal niks.. Heb die vent compleet genegeerd...

Even later toen zijn dochter de boodschappen  in haar tas deed:
Meneer: " Oh die komkommer kende wel uit uw tas laten, ge mot vanavond toch nog naar de kermis"
Dochter: "Hahaha pa, daar heb ik wel iets voor hoor.."

En zo liepen ze de winkel uit en zat ik daar echt van gatverdamme, waarom krijg ik zulke klanten altijd aan mijn kassa.

Dus vandaar dat ik deze zomer zoiets heb van.. Laat mij maar lekker thuis niks doen en leuke dingen met vrienden gaan doen.. Dan vieze en smerige opmerkingen te krijgen van de klanten.. En dan nog maar te zwijgen als ik een keer moet hoesten.. Want daar kan ik een boek vol over schrijven wat de klanten dan tegen mij zeggen..
- "Oh meske dat klinkt niet gezond hoor.. Lus je soms een snoepje"
- "Oei bende niet lekker vrouwke.. Misschien toch maar eens langs een dokter gaan, je hoest nu al zolang"
- " Daar is dat meisje weer dat zo hoest.. Beterschap hoor meid"
- "Oh ge gaat toch niet stikken he..Anders moet je wat water bij de kassa zetten.. Sterkte ermee"
- "Hedde weer in de trek gestaan vrouwke.. Ge leert et ook nooit ey"

En dan elke keer komt er vanuit mij een hele diepe zucht.. Ik ga er al niet eens meer op in..

Maar verder vind ik het werk wel heel leuk hoor hahaha!
Nu verder de vakantie voorbereiden. We gaan naar zuid frankrijk in de buurt bij Saint- Tropez. Dus nu alle kampeer spullen nakijken en hier en daar nog wat halen en dan over 1,5 week zijn wij weg! Heel veel zin in!

Liefs xx

5 opmerkingen:

  1. oooh Sanne haha herkenbaar die hoest opmerkingen.
    Ik heb ooit een keer gezegd nadat ik het zoo beu was dat ik bij de de dokter geweest was en er niets meer aan te doen was.....schaamtelijk he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Jootje vind het wel een goede haha! Ik heb 1x voor de leut gezegd thuis ik ga een briefje aan het begin van de kassa hangen met KIJK UIT hier wordt gehoest, voor meer informatie bel dit nummer (EMC telefoonnummer) en dan met mijn patiëntnummer eronder hahaha..

      Verwijderen
  2. "Hedde weer in de trek gestaan vrouwke.. Ge leert et ook nooit ey".
    WAAAAhahaha die is echt hilarisch! Die heb ik nog nooit gehoord!

    Maar groot gelijk joh, lekker vakantie vieren!

    Dikke x!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het vervelende is dat als de mensen weg zijn ik altijd opeens die scherpe opmerking verzin...naja meestal grinnik er dan zelf nog een keer om.
    Ik moet zeggen dat ik het niet vaak krijg die opmerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreselijk al die bemoeizuchtige mensen!!

    groot gelijk dat je uitrsut en lekker van je vakantie gaat genieten!!

    "Ey, hopelijk houd ge t den helen zomer uut thuus'! Haha! ;)

    (zonder zhopname bedoel ik dan uiteraard!)

    Liefs ilse

    BeantwoordenVerwijderen