Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

vrijdag 20 juli 2012

Bijna op vakantie!!! :)

Het is bijna zover! Zondag ochtend heel vroeg vertrekken Marco en ik naar het zonnige zuiden van Frankrijk! :D Wat heb ik er zin in! Alweer 2 jaar geleden dat ik op vakantie ben geweest! Ben er echt aan toe!

Maar wat een hoop met spullen moet je elke keer toch weer meenemen.. Ik heb nog nooit gekampeerd, dus wat een spullen extra om mee te nemen.. Eigenlijk een compleet huis met spullen..Tent, luchtbed, Stoeltjes, tafeltje, bestek, borden noem het maar op..
En dan te bedenken dat heel mn medicijnen kast overhoop is gehaald en ik alles in een tas heb gestopt.. Dus weer een tas extra.. Vanmiddag neem ik al mijn spullen mee naar Marco, want ik ben zo handig geweest om morgen (zaterdag) geen vrij te vragen bij de Albert Heijn, dus ik moet morgen gewoon werken.. STOM! Maar ik ben benieuwd wat Marco van mijn hoop met (extra) spullen vind.. Als dat allemaal maar in z'n auto kan haha! Dat komt vast goed.. En anders moet hij maar wat minder meenemen hihi...
Vanmiddag nog wat boodschappen doen zodat we de eerste dagen vooruit kunnen en niet als we daar 's avonds aankomen en we niet eens wat te drinken hebben..
Verder ook maar wat drinkvoeding ingepakt.. Want ik mag dan wel de sondevoeding thuis laten, ik wil niet opnieuw beginnen als ik thuis kom omdat ik zoveel weer ben afgevallen.. Dat zou zonde zijn.

Morgen dus een dagje werken en savonds de laatste dingentjes inpakken.. Vernevel apparaat ect.. En dan optijd slapen om vervolgens 16 dagen lekker naar het zonnetje te gaan!

Tot over een paar weken! De verhalen zien jullie wel verschijnen!
Doeidoei xxx

3 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd sanne!! Ik kijk uit naar je vakantie avonturen!

    Geniet ervan en wees voorzichtig!

    Liefs ilse

    BeantwoordenVerwijderen