Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 13 augustus 2012

Een mindere dag..

Sinds ik weer terug van mijn vakantie ben gaat het niet elke dag even lekker. Ik hoest weer vreselijk (al bijna een week). Het vervelende is dat ik net 2 weken klaar ben met een AB kuur van 3 weken. Normaal ging het dan wel een paar maanden goed. Helaas nu maar 2 weken.
Verder ben ik vandaag gewoon moe, moe en nog eens moe. En hoofdpijn zodra ik iets van inspanning lever. Gistere veel gelopen met Marco. Een hele ronde in het bos, waar we ook nog eens de route kwijt waren, toen hebben we zeker 3 km omgelopen en dan met dit benauwde weer, want ik vind het buiten echt benauwd, heb ik vandaag echt een mindere dag. Dus ga ik lekker niks doen. Vanavond moet/wil ik gaan helpen aan de Corsowagen, want over 3 weken is het al zo ver. Dus ik hoop dat ik vanavond daar wel genoeg energie voor. Verder houden we het allemaal goed in de gaten dat het niet te erg wordt.
Over 1,5 week mag ik weer op controle in het ziekenhuis. Ben heel erg benieuwd hoe mijn LF is. En wat de longarts van mijn gehoest/gepiep vind. Af en toe ben ik een piepende zeehond. Gelukkig zijn de 2 kilo's er weer aan die ik tijdens de vakantie was kwijt geraakt. Dus weeg ik weer netjes 53 kilo! Nog 2 te gaan en zit ik op mijn streefgewicht!

De kinderen zijn vandaag weer naar school gegaan. Hun 6 weken vakantie zit erop. Gelukkig heb ik nog 2 weken vakantie! :)

Liefs xx

1 opmerking:

  1. Lekker rustig aan doen dus.... balen joh dat je zo benauwd bent en veel moet hoesten. Hopelijk valt het mee en gaat het vanzelf over. Geniet nog lekker van je 2 weken vakantie!
    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen