Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 20 augustus 2012

Update'tje

Tjah het is gewoon te warm.. Voor iedereen.. In Nederland kan het nou nooit eens normaal zijn..Of te koud en regen of zo belachelijk warm dat je niks meer kan doen..
Maja we doen het er maar mee.. Zit weinig anders op.

Dus ik heb lekker gezwommen bij Marco in de tuin. Heerlijk verkoeling zoeken. Tijdens het spelen van Kolonisten van Catan ging het ineens niet lekker. Zat te happen naar lucht, kreeg vreselijke hoofdpijn. Mijn schoonzusje keek me aan van gaat het wel?! Dus hup met Marco naar binnen en even in de bankgelegen en een ijsje gegeten. Gelijk ook maar even verneveld, misschien dat het iets zou helpen. Na een tijdje konden we verder met het spelletje. De hoofdpijn is niet meer gezakt, en het benauwde gevoel ook niet echt. Ondanks het warme weer toch een leuk weekend gehad.
Marco is weer aan het werk en ik zit een beetje te vervelen, denk dat ik vandaag maar binnen blijf.

Verder mag ik komende donderdag op controle bij mijn longarts. Ook de longfunctie staat weer geplant. En ik zie er weer vreselijk tegenop om te gaan. Ik hoest alweer 2 weken heel veel. Het blijft wel stabiel en als het niet zo warm is, ben ik ook niet benauwd. Met mijn gewicht gaat het wel goed. Maar toch heb ik er geen vertrouwen in....
En mee dat ik dit aan het type ben gaat de telefoon af met een herinnerings bericht van de EMC haha toevallig!

Donderdag het gevolg van de controle in het EMC!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten