Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 25 februari 2013

Opname..@EMC

En toen werd het toch een opname, ik zag het al aankomen. Maar toch is het flink balen..
Ik belde vandaag met de longarts en kon gelijk komen..

Ik lig nu op een kamer met een oude vrouw van 86 die alles wil weten.. Ik weet ondertussen ook haar levensverhaal.. Best irritant soms haha..

En verder is er al een longfoto gemaakt. Mijn longarts is al langs geweest en hoorde aan de rechterkant, waar ik altijd pijn heb het flink kraken. Dus daar zit iets. Morgen krijg ik de uitslag van de longfoto..

Alle onderzoeken gedaan en waren best redelijk. Alleen lage saturatie voor mijn doen. 95 in rust..

Van de anesthesie zijn ze net geweest voor infuus te prikken. Ik had al aangegeven dat ik moeilijk te prikken was dus moest de anesthesie komen..
Nou mensen jullie weten ondertussen hoe eng ik het vind en hoe erg ik daar tegen op zie.. Nou bij poging 6, ja jullie lezen het goed poging 6 zit het infuus dan eindelijk goed.. Heel mn armen en handen zijn nu dik en pijnlijk. Hij zit nu in mijn rechterhand, niet de ideale plek maar goed. Ik ga morgen gelijk vragen voor een Picclijn, nog nooit gehad, maar tot nu toe alleen maar positieve reactie over gehoord..

Ik krijg 2 Ab's Fortum krijg ik constant en als ik het goed heb begrepen 3x per dag Collistine. Ik hoop dat het gaat werken.

En verder is het nu afwachten.. Marco komt woensdag en daar kijk ik enorm naar uit! :) Ik heb het er met hem afgelopen zondag over gehad en hij vind het vreselijk dat hij niks kan doen. En dat ik zover weg lig. Maar hij weet ook dat ik hierna beter ben en we weer eens lekker kunnen wandelen en leuke dingen kunnen doen! :) Dus dat is ook mooi!

Ik ga het hier even bij laten!

Dit is trouwens mijn adres voor de komende tijd.. Mijn prikbord is nog beetje leeg dus die mag opgevuld worden! Ik zag bij binnenkomst Elise en even later kreeg ik van de verpleegkundige een kaartje! Echt heel lief meid! :)

Mijn adres:
Sanne Dekkers
P/A Erasmus MC
Afdeling SV-Long kamer 214
's- Gravendijkwal 230
3015 CE Rotterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten