Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 27 februari 2013

Dag 3..

Er is tot nu toe nog weinig verandert, maja ik ben ook pas net begonnen haha... Zal nog even geduld moeten hebben.

Verder zag de longfoto er redelijk uit.. In mijn rechterlong was wel wat te zien, daar heb ik ook regelmatig pijn en nu constant.
Ik krijg van de week een Picclijn, wanneer weet ik nog niet, dat is even afwachten.. En ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn infuus zit nog haha! Ik ben er heel voorzichtig mee hihi.

Bloeduitslagen of sputemkweek heb ik nog niks over gehoord, vandaag is het groot overleg dag, dus ik denk niet dat ik een arts zal zien vandaag of er moet iets bijzonders gebeuren..Over een longfunctie is ook niks gezegd, wel gaat dit de verpleging vragen aan de artsen vragen wanneer dit de bedoeling is.

Ik ben zelf altijd van structuur en wil het liefst alles weten zodat ik rekening kan houden met douche, bezoek ontvangen.. Maar helaas hier werkt dat niet zo.  En dat is soms best lastig haha.

Net kwam de dietiste nog binnen vallen, net toen in aan de telefoon zat "zucht".. Maar ze vond me er goed uitzien, dus ik hoef geen extra dingen overdag te eten, met de sondevoeding komen die 5 kilo's wel weer terug! :)

En alles voor thuisbehandeling is in gang gezet. Als het allemaal goed gaat mag ik volgende week dinsdag naar huis! :) Mij werd gevraagd of ik de AB dan zelf ging doen of ze thuiszorg moesten inschakelen.. Nou ik denk dat ik het zelf wel kan, krijg toch een uitleg over hoe het werkt en dan lukt het wel.. 2,5 jaar geleden lukte het ook, alleen toen was het elke keer gedoe met mn infuus, maar dat zal dit keer niet zijn! :)

Vandaag komt ook nog de fysio langs, ik wil namelijk wel mijn conditie voor zover als mogelijk behouden, want anders kan ik weer opnieuw beginnen met hardlopen bij stap 1.. En dat zou zonde zijn! Maar we gaan het zien..

Verder heb ik nog niet veel nieuws. Het is vooral saai en je word weer even met je neus op de feiten gedrukt..
Vandaag komt Marco! :) Ik heb hem zondag nog gezien, maar hier lijjkt alles veel langer te duren dus ik heb ook het gevoel dat ik em al een tijdje niet gezien heb.
Dat het maar snel avond mag worden hihi ;)

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten