Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

dinsdag 21 mei 2013

AB kuurtje

Wow bijna een maand geen blog, dat wordt dus weer even tijd.
Het ging allemaal heel lekker, en gebeurde niet zoveel, dus vandaar even geen blog.

Maar sinds afgelopen weekend gaat het toch weer wat minder. Dus besloot ik zelf maar te starten met Cipro voor 3 weken, handig dat ik hier altijd een voorraadje heb liggen. Vanmorgen heb ik en mail weggedaan naar het ziekenhuis dat ik ben begonnen. Bij Romedic zijn er leverings problemen met hypothoon zout 7%. Hebben meerdere van jullie hier problemen mee? Ik zit nu dus al 2 weken zonder, of dat er mee te maken heeft dat ik nu aan de AB zit weet ik niet.. Ik belde vanmorgen nog maar een keer naar Romedic en krijg nu een alternatief, nu ben ik de naam alweer kwijt, haha handig. Het enige verschil is dat bij deze de zout smaak niet is weggewerkt, dus ik ben benieuwd haha. Achja het is in ieder geval iets.. Dat komt morgen binnen.

Verder hoop ik dat de Cipro iets gaat doen en ik van dat nare hoestje afkomt. Het was gistere trouwens 2 maanden geleden dat ik klaar was met m'n infuuskuur en vonden mijn longen dat ze het wel weer lang genoeg zonder AB hadden moeten doen hihi.

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten