Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 24 april 2013

Uitslag..

Hoe fijn ik het ook vond dat ik de Vfend had, hoe hard ik me er nu aan erger.. Vorige week was het al, de uitslag in mijn gezicht, maar toen wist ik niet waarvan. Ik dacht gewoon verbrand.. Maar nu heb ik constant jeuk en rode plekken in mijn gezicht.. De longarts wilt de Vfend in de zomer stop zetten in combinatie met de zon.. De eerst volgende keer dat ik in het ziekenhuis kom, en dat is met grootonderzoek die nog geplant moet worden.. Kan ie em stopzetten..

Nu smeer ik me in met factor 50 maar geen idee of dit helpt.. Ik word gek van de jeuk en die rode vlekken in m'n gezicht zien er ook niet uit.. Als dit over een week nog zo erg is ga ik contact om nemen met de verpleegkundige. Moet er niet aandenken dat ik zo nog maanden door moet.

Tot die tijd smeren we en probeer ik niet te krabben want en wordt het alleen maar erger..

Liefs xx

1 opmerking: