Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 15 april 2013

Verrassingsdag!

Afgelopen zaterdag had ik met Marco verrassingsdag. Ik had dit als verjaardagscadeau aan hem gegeven.
Zaterdag ochtend haalde ik hem op, hij stond al bijna klaar. We gingen zwemmen, dus moest ik zijn zwembroek en slippers nog zien te pakken zonder dat hij het wist haha.. Toen ik zei dat ik nog iets boven moest pakken zei hij al gelijk; Oh gaan we zwemmen... Shit hij wist het al voor we weg gingen.. Dus heeft hij zelf zijn zwembroek en slippers gepakt hihi..

We gingen zwemmen bij Kempervennen, dat is een park van Center Parcs. Het was heel leuk. Leuke wildwaterbaan, helaas vonden mijn heupen dat iets minder, die zijn een beetje blauw/beurs, maar dat gaat wel over.. Na een middagje  zwemmen hebben we bij ons thuis gedouched en gingen we nog lekker uiteten. Heerlijk gegeten, en veel haha. Daarna hebben we bij ons thuis film gekeken en toen was het bed tijd.. Pff ik was moe.. Het was een geslaagde dag en Marco vond het heel leuk :)

Gisteren heerlijk van de zon genoten, in Terheijden was een event met oldtimers, en aangezien Marco daar helemaal gek op is en mijn schoonvader daar stond met zijn oldtimer hebben we daar de middag doorgebracht met als resultaat een rode gloed op mijn huid hihi. Het was echt wel een boeren bedoeling in een weiland, gelukkig had ik mijn hakken thuis gelaten haha.
Daarna nog lekker zelf gemaakte frietjes op en toen was het tijd om naar huis te gaan. Vandaag ben ik gelukkig vrij, nog wel wat moe van afgelopen weekend, maar morgen zal dat vast wel weer over zijn..

Ohja en mijn punt van mijn herkansing is nog altijd niet bekent.. Dus we wachten nog maar even af.

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten