Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 3 juni 2013

Controle EMC

Vanmorgen moest ik op controle naar het ziekenhuis. Ik wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten.. Eerst naar de longfunctie, normaal ben ik niet gespannen en doe ik gewoon mijn ding, namelijk blazen :) Maar nu had ik mijn twijfels.. Nou dat was weer nergens voor nodig.. Ik blies namelijk 72%.. Whahaaaaa dat was m'n droom om gewoon weer eens 70% te blazen.. Haha het is gelukt..

Daarna gingen we even langs Elise, die stond al op de gang omdat ze naar de fysio ging, dus even gebabbeld en toen gingen we weer!

Daarna door naar de arts. Die was ook heel tevreden. Gewicht is stabiel. Vfend hebben we stop gezet dus ik zeg; Zon je bent meer dan welkom hihi. En we keken even 3 jaar terug en nu.. En het is gewoon stabiel. Hier en daar een daling, maar dat is tijdens een infectie, voor de rest netjes op een rechte lijn! Nog even bloed laten prikken en toen konde we weer naar huis :)

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten