Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 24 juni 2013

Embolisatie

Vandaag was het zo ver. Marco en ik ging al vroeg (9uur) richting Rotterdam, gelukkig geen files gehad. Om 10uur kwamen we aan in het ziekenhuis.
We werden naar mijn kamer gebracht. 1 persoonskamer met eigen douche en toilet.. Heerlijk!

Er werd bloed geprikt en toen begon het wachten.. Die 2 uur duurde nog best lang. Hoe dichterbij het kwam hoe zenuwachtiger ik werd.

Uiteindelijk is alles goed gegaan. De verdoving was een beetje vervelend. De rest van de behandeling heb ik weinig van gevoeld. Wat ik wel voelde was de katheter die in het bloedvat in mijn long zat, dat was een naar gevoel.. Uiteindelijk zijn er 3 bloedvaten dicht gemaakt. Ik heb nu een klein sneetje in mijn lies.

Verder moet ik nog een nachtje blijven ter observatie. Ik heb weinig pijn, beetje raar gevoel in mijn longen. Dit was volgens mijn longarts normaal. Verder ben ik nu wel moe en heb ik kei veel honger.. Maar helaas ik krijg niks meer vanavond.. Beetje jammer hihi.

Morgen avond komt Marco mij weer halen. Ik mag eigenlijk in de middag al naar huis, maar omdat mijn ouders op vakantie zijn en Marco gewoon weer moet werken, wordt dit 's avonds. Maar die paar uur langer hier, is ook niet zo erg.

Morgen in ieder geval naar huis!!! :)

Liefs xx

4 opmerkingen:

  1. fijn dat alles goed is verlopen en dat je morgen weer naar huis mag, veel sterkte
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat het goed gegaan is en uiteindelijk redelijk meeviel! Zal wel een lange dag worden daar, pppffffff. Kan je niet met een taxi?

    (Ennum, van 10 tot 12 is lang als je nerveus bent, maar ik moest er voor mijn pac al om f*cking 7 uur ZIJN terwijl ik pas rond 2 uur geholopen werd! Was erg blij dus, haha!!

    Maar het zit erop meid, vanaaf lekker in je eigen bedje, altijd het beste!

    Ps niet naar cfbd geweest t weekeind?

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee ik ga niet met een taxi, is 75 km, dus dat wordt een dure grap. En mijn auto staat nu bij Marco en zijn auto bij ons thuis voor de deur dusja hahaha! Maar ik overleef deze dag wel hihi ;)

    Nee helaas niet, ik had een feest 's avonds van familie van Marco. Ik hoop volgend jaar!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je het goed doet word het vergoed, die taxi, ander zeg ik dat niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen