Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

dinsdag 11 juni 2013

Longbloeding

Tjah dat was schrikken gisteren avond. Ik was alleen thuis, had heel de dag gewerkt. Ik besloot te gaan douchen, nog wat tv te kijken en op tijd naar bed te gaan. Helaas liep het anders. Toen ik in de douche stond, hoestte ik wat, eerst gewoon normaal. Daarna proefde ik bloed en wist gelijk dit is niet goed.. Ik spuugde het uit en daarna kwam er nog meer, en stopte het niet echt.. Met de doucheschuim nog op mijn lichaam ben ik uit de douche gestapt en heb ik mijn moeder gebeld, die kwam direct naar huis.
1 ding wilde ik niet en dat is naar het ziekenhuis moeten.. Maja er was eigenlijk geen andere oplossing..
Dus naar de SEH gebeld en kon gelijk komen.. Dus tasje gepakt en naar het EMC.. Lekker eigenwijs reed ik zelf haha. Aangekomen werden de controles gedaan, alles was goed. Longfoto gemaakt en toen was er een bedje vrij gemaakt.

Lekker een 1 persoonskamer, eigen douche en wc. En ik mag de buurvrouw van Elise zijn haha!
Vandaag is de een CT-scan gemaakt en aan de hand daarvan was er spraken wel of geen embolisatie.. Gelukkig hoefde dit niet. Als ik geen bloed meer opgeef mag ik morgen naar huis! :) Geef ik nog wel bloed op, dan krijg ik alsnog een embolisatie.. Dus nu maar hopen dat alles goed blijft gaan en morgen gewoon naar huis kan..

Liefs xx

1 opmerking:

  1. Nou dat zal zeker schrikken geweest zijn. Fijn dat je moeder meteen kon komen. Ik hoop dat je longen nu rustig blijven en dat je snel weer naar huis mag. Beterschap.
    Liefs, Riet (CF-cafe)

    BeantwoordenVerwijderen