Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

woensdag 10 juli 2013

APK keuring..

Vanmorgen om half 7 ging mijn wekker.. Pff veels te vroeg, na 2 dagen gewerkt te hebben, ben ik altijd blij als ik op de woensdag kan uitslapen, maar vandaag was dit helaas niet het geval.

Aangekomen werden we naar de kamer begeleid en kon ik plaats nemen. Ik weiger altijd gebruik te maken van het bed, ik gebruik dat bed alleen als ik opgenomen ben haha! Helaas vond de prikzuster het wel fijn als ik op bed ging zitten tijdens het prikken, dus helaas het bed was gebruikt ;)

Verder stonden de standaard dingen op het programma; diëtiste, dexascan,  longfunctie, longfoto, fysio, maatschappelijk werkster, ook kwam de verpleegkundige nog binnen met een vragenlijst. Mijn eigen longarts is met vakantie, dus die heb ik niet gezien, verder ook geen andere arts.

Diëtiste was tevreden, maatschappelijk werkster had ook niks boeiends te vertellen, die was dus ook zo weer weg hihi. Longfunctie is weer gewoon wat het was, vorige keer blies ik ineens 7% meer.. Dat is er nu weer af en zit ik weer op mijn normale waarde. De fysio was iets minder tevreden en vind ook echt dat ik meer moet bewegen, niet voor elk klein dingetje de auto moet pakken. Maar ik haat sporten, altijd al gehad, vind er helemaal niks aan. Ik moet eigenlijk 2 per in de week gaan fitnessen, nu doe ik 1 keer per week. Maar heb met mezelf een deal gesloten, dat ik elke week met Marco een ronde ga lopen. Ook wil ik in oktober de 5 km gaan hardlopen in Breda.. Ook daar moeten we binnenkort weer voor gaan trainen.

De rest van de uitslagen krijg ik half augustus. Dan mag ik weer voor een kwartiertje op en neer Rotterdam.. Anders was het altijd telefonisch, maar nu moet ik op de poli komen..

Verder nog 1,5 week werken en dan lekker 3 weken vakantie! Marco en ik gaan niet op vakantie, hij studeert half augustus af en is nu hard aan zn afstudeer opdracht bezig. Maar we gaan wel dagjes weg! Dus als jullie nog suggesties hebben wat we kunnen doen of echt moeten zien dan hoor ik het graag! ;)

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten