Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zondag 29 mei 2011

Het is gelukt!

Even een kort blogje..

Het is gelukt, vraag me niet hoe.. Maar ik heb het gedaan..

Nu vragen jullie zich af.. Wat heb je dan gedaan?

Nou dat zal ik eens vertellen...

Vandaag had ik een fietstocht van onze buurt..
Ik had er erg veel zin in.. Alleen vond ik de wind iets minder..
Maar schrik niet, uiteindelijk heb ik 50 km gefiets..

Eerst 25 km.. Daarna een uitgebreidde lunch gehad en 1,5 uur gerust.. Op dat moment kon ik al slapen zo moe dat ik was.
Daarna dacht ik; zal ik de kortste route naar huis pakken of niet.. Uiteindelijk toch maar niet gedaan en gewoon met de rest mee gefietst, op mijn tempo..
Onderweg nog een paar keer gerust. Er waren wat kleine kinderen bij die achterop zaten bij de ouders en die vonden het wel even leuk om te spelen. Natuurlijk vond ik dit niet erg en heb ik lekker even gerust en zo heb ik toch die fietstocht uitgefietst.
Wel werd ik 3keer het viaduckt opgeduwt, maar dat kon me niks schelen.

Ik heb het wel gewoon gedaan en dat zonder een electrische fietst.
Ben er enorm trots op.. Pff wat stond er een wind!!

Nu ben ik wel doodop en heb ik flinke hoofdpijn..
Zometeen lekker even de douche in en optijd naar bed..

Liefs xx

1 opmerking:

  1. Wat een prestatie!!!! Je zult wel kapot zijn geweest maar wat een voldoening heb je dan ;-))

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen