Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

zaterdag 4 juni 2011

De grens zoeken

De afgelopen weken ben ik aan het zoeken geweest hoe ver ik kon gaan zonder dat ik moe werd en waar de grens ligt.

Het fietsen van afgelopen zondag lag ver boven mijn grens. Hier heb ik echt 3 dagen last van gehad en veel sneller moe dan normaal.
Dit ga ik dus niet meer doen..

De 3 dagen die ik werk in de week gaan prima. Na z'n dagje werken merk ik wel dat ik wat gedaan heb, dat mag ook wel. Ik ben dan wel moe, maar als ik eventjes gezeten heb gaat de vermoeidheid toch ook snel weer weg. Ik heb dan de neiging om gelijk weer iets te gaan doen. Dat heb ik van de week uitgeprobeerd, maar dat is niet goed bevallen.
Misschien dat het ook aan het weer ligt, die warmte, drukkend benauwd gevoel. Maar mijn energie is op.
Ik doe wel de dingen die ik normaal doe, maar dan op een lager pitje. Het probleem is dan alleen dat de dag te kort is. Dan doe ik eerst de dingen die echt moeten en andere dingen die later kunnen even niet.

Verder gaat alles prima. Ondertussen ben ik al 6 weken van de antibiotica af. Tot nu toe gaat ie lekker! Niet te hard roepen natuurlijk, maar zolang zonder antibiotica is al lang geleden.
En dit weer vind ik lekker, ik heb het eindelijk eens een keer niet koud haha, alleen mijn longen vinden dit iets te warm, dus van mij mag het weer wel iets koeler zijn.
Haha eigenlijk is het nooit goed. Dan is het weer te koud, te nat, te warm..

Dit was het weer voor vandaag!
Ik ga nog lekker even in de schaduw zitten!

Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten