Over mij

Mijn foto
Ik ben Sanne, 27 jaar en ik heb CF. Ook heb ik een broertje met CF. Ik ben onder behandeling in het Erasmus MC in Rotterdam. Ik werk 24 uur per week bij Albert Heijn als caissière. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te shoppen en op stap te gaan met vriendinnen/vrienden. Ik heb een relatie met Marco sinds 04-09-2011

maandag 13 juni 2011

The best

Gistere was het Dancetour in Breda!
Er wordt dan een groot terrein afgezet en er komen DJ's optreden!
Het was geweldig! Super om bij te zijn.
Van 2uur tot 's avonds 10uur gedanst en gesprongen..

Dat ik daar nu de gevolgen van heb vind ik niet zo erg. Ik heb het er graag voor over.
Dus vandaag doen we helemaal niks. Ik heb kramp in mn kuiten, heel moe..
Maar het was het waard! Wat een super dag was dat!!

Hier een paar foto's van gisteren!!




Liefs xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten